English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

تردد ۲۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 4 ماهه گذشته 23 هزار و 739 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

تردد 24 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 602 نفر بود 3 هزار و 843 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 2 هزار و 286 نفر ایرانی و 21 هزار و 453 نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از رشد 4 هزار درصدی مسافران خارجی ورودی به این پایانه خبر داد و گفت: 10 هزار و 184 نفر مسافر خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد و 11 هزار و 269 نفر نیز خارج شده اند.

وثوقی مسافران ورودی ایرانی را 2 هزار و 261 نفر و مسافران خروجی ایرانی را 251 نفر عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده 147 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادرات شده است.

وی با بیان اینکه مجموع صادرات، واردات، ترانزیت ورودی و خروجی در مدت یادشده 39 درصد افزایش یافته گفت: کالاهای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به تردد 46هزار دستگاه کامیون در 4 ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار گفت: در مدت یاد شده تردد وسائط نقلیه از این پایانه 51 درصد افزایش نشان می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه