English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد:

ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: طی دو ماهه نخست سال جاری بیش از 2 میلیون تردد در سطح استان از طریق سامانه تردد شمار ثبت شده است.

ثبت بیش از 2 میلیون تردد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از مرکز مدیریت راههای استان با بیان اینکه در دو ماهه گذشته ۲ میلیون و ۶۷۵ هزارو ۵۰۶ تردد در استان اردبیل از طریق سامانه های تردد شمار به ثبت رسیده است گفت: در مدت یاد شده بیش از ۸۰ هزار تخلف از طریق سامانه های ثبت تخلفات و توزین حین حرکت به پلیس راه کشور ارسال شده است.

وی از فعالیت 174 سامانه های هوشمند اعم از ثبت تخلفات، دوربین های نظارت تصویری، سامانه های تردد شمار و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: ثبت تخلفات سرعت و سبقت، شناسایی متخلفین جهت اعمال قانون، اطلاع رسانی و نظارت بر وضعیت جوی و ترافیکی محورها از وظایف و کارکردهای سامانه های هوشمند است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل شاه بیت فعالیت مرکز مدیریت راهها را سامانه ۱۴۱عنوان کرد و گفت: مرکز مدیریت راههای استان اردبیل سال گذشته رتبه دوم کشوری را در بحث نگهداری، بروزرسانی و عملکرد مناسب سامانه به خود اختصاص داده است.

وثوقی از اجرای طرح واکنش سریع راهداری از امروز در استان اردبیل خبر داد و گفت: رانندگان بعنوان همیاران می توانند مشکلات مربوط به ایمنی راهها را که نیاز به اقدام سریع در جهت برطرف کردن دارند به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز با بیان اینکه سامانه های هوشمند نقش مهم و اساسی در بازداری از وقوع جرم دارند گفت: نقش این سامانه ها در کاهش تصادفات و حوادث بسیار موثر است.

جلال آفاقی ضمن اشاره به کاربردهای بسیار مهم سامانه های هوشمند، اطلاع رسانی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی به مردم قبل از سفر را در کاهش تصادفات مهم دانست و گفت: راه اندازی سامانه ۱۴۱ راهداری جهت پاسخگویی سریع به نیازهای مردمی از عملکرد ارزشمند مرکز مدیریت راههاست.

وی سرعت، صحت و دقت را از امتیازهای مهم این سامانه ها برشمرد و در جهت کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی بر افزایش ایجاد روشنایی در نقاط مه گیر استان تاکید کرد.

صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی راهداری استان در طرح نوروزی گفت: به همت نیروهای راهداری و سایر دستگاههای امدادرسان در سال گذشته جزو ۵ استان برتر کشور در بحث کاهش تصادفات جاده ای بودیم.

وی از کاهش ۴۴ درصدی تلفات فوتی جاده ای در طرح نوروزی امسال خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه