English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد:

آغاز عملیات خط کشی ۲ هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات خط کشی ۲ هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

آغاز عملیات خط کشی ۲ هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات خط کشی محور پارس آباد-اصلاندوز با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی یکی ازموارد مهم در بحث تامین ایمنی و بعنوان چشم سوم راننده در شب است گفت:۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای خط کشی محور‌های استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط بدآب و هوایی وبارندگی‌ها یکی از موانع اصلی در بحث انجام خط کشی محور‌ها بود گفت: هم اکنون در شمال استان حوزه شهرستان‌های اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد راهداران پرتلاش استان در حال انجام خط کشی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خط کشی هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌ها را در سال گذشته یادآور شد گفت: هم اکنون عملیات خط کشی محور اردبیل-سرچم در حال انجام است و با مساعد شدن شرایط هوایی خط کشی محور‌های جنوبی استان نیز در روز‌های آتی آغاز خواهد شد.

وثوقی تامین ایمنی جاده و ایجاد نظم ترافیکی را از جمله اهداف مهم در انجام خط کشی راه‌ها دانست و گفت: پیش بینی کرده ایم قبل از شروع سفر‌های تابستانی عملیات خط کشی کلیه محور‌ها انجام شود تا مسافرانی که استان اردبیل را بعنوان مقصدسفر خود انتخاب کرده اندسفری ایمن داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه