English

جابر معظم نژاد خبر داد:

لکه گیری ۱۷۶ هزار متر مربع از راههای استان اردبیل

رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 176 هزار متر مربع از راههای استان در سال گذشته لکه گیری و رفع چاله شده است.

لکه گیری 176 هزار متر مربع از راههای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جابر معظم نژاد، رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری بزرگراه اردبیل- مشگین شهر با بیان اینکه بهسازی و ارتقای ایمنی راههای روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد داد و ستد آنها از اولویت های مهم راهداری است گفت: از این میزان لکه گیری بیش از 116 هزار متر مربع در راههای اصلی و فرعی و همچنین 59 هزار متر مربع نیز در راههای روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران 69 هزار متر مکعب از راههای شنی و شانه راهها را شن ریزی کرده اند افزود: در راستای ارتقای ایمنی جاده راهداران 4 هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در راههای اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند.

رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در راستای تردد ایمن وسایل نقلیه روکش آسفالت 32 کیلومتر از راههای استان را در سال گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده بیش از 8 هزار کیلومتر از حریم راههای استان توسط راهداران تسطیح شده است.

معظم نژاد نگهداری 5 هزار متر از تونل ها، تعمیر 38 عدد ابنیه فنی و پل ها، تنقیه و لایروبی هزارو 700 دستگاه از پل ها، اصلاح و بازسازی 6 هزار کیلومتر از کانال های طرفین راهها، زهکشی 19 هزار متر مکعب پل های بزرگ و همچنین اجرار 22 هزار قشر رگلاژی را از اقدامات مهم اداره نگهداری در سال 1400 برشمرد و گفت: 17 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ ها در راههای استان انجام شده است.

وی از انجام 500 هزار کیلومتر باند برفروبی در راههای اصلی، فرعی و روستایی در استان خبر داد و گفت: راهداران در سال گذشته بیش از 10 هزار متر از راههای آسفالته را درزگیری کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه