English

حمیدرضا عبدی خبر داد:

ثبت بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان به ثبت رسید.

ثبت بیش از 2 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل مغان گفت: محور نیر- اردبیل با ۱۷۶ هزار و ۸۳۶ تردد،آستارا- اردبیل با ۱۵۶ هزار و ۶۸۵ تردد و اردبیل- آستارا با ۵۳۵ هزارو ۳۷۶ تردد جزو بیشترین محورهای دارای فاصله غیر مجاز در فروردین ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

وی از ثبت ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز در محورهای استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه این میزان ۵ درصد از کل تردد استان اردبیل را شامل می شود گفت: میانگین سرعت متوسط استان اردبیل ۷۱ کیلومتر است که توصیه می کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

عبدی با اشاره به اینکه محور مشگین شهر– کنگرلو با ۲۷ هزار تخلف، بران- قره آغاج با ۲۴ هزار تخلف و گرمی – بیله سوار نیز با ۲۷ هزار تخلف از محورهای پر تخلف سرعت غیر مجاز استان می باشد گفت: محور مشگین شهر - کنگرلو با ۴۱درصد تخلف بیشترین آمار سرعت غیرمجاز را در فروردین ماه به خود اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه