English

مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان که چندی پیش در حکمی از سوی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران کشور ، به این سمت منصوب شد،روز یکشنبه در آیینی در اهواز برگزار شد.

مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از عبدالرضا فرجیان در مدت هشت سال مدیریت این بنیاد قدردانی شد.

در این آیین که در سرسرای بوستان اهواز و با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، اجرایی استان و خانواده های شهدا و جانبازان برگزار شد قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی جا به جایی مدیران را امری طبیعی و در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت بیان کرد.

کامیار ثقفی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهادهای انقلابی و خدمتگزار خانواده های شهدا است و مفتخر به خدمت کردن به این جامعه ارزشمند و ایثارگر است.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز در سخنان کوتاهی بیان کرد:در مدت هشت سال، شاخص‌های عمومی و اختصاصی بنیاد شهید خوزستان از رتبه سی ام به سوم ارتقا پیدا کرد.

وی خدمت به جامعه ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و افزود: آنچه در توان داشتیم در راه خدمت به خانواده‌های شهدا که به فرموده امام راحل(ره) چشم و چراغ ملت هستند صرف کردیم هرچند هنوز کاستی هایی در خدمت کردن وجود دارد.

حسن نورانی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان پیش از این به مدت هشت سال معاون فرهنگی این بنیاد بود.

فرجیان مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز پس از ۳۴ سال خدمت ، به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه