English

مجید دبیریان:

انتصابات در شهرداری مشهد با نگاه تخصص‌گرایانه و شایسته‌سالاری باشد

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد بیان کرد: شهردار مشهد مقدس با تکیه بر نگاه تخصصی، در انتصابات خود به افراد اعتماد کرده و سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف را به آن‌ها می‌سپارد که شایسته تقدیر است.

انتصابات در شهرداری مشهد با نگاه تخصص‌گرایانه و شایسته‌سالاری باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید دبیریان رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد تصریح کرد: یکی از محورهای مورد تاکید شورای شهر در تباصر بودجه سال ۱۴۰۱، وارد شدن شرکت‌های وابسته به شهرداری مشهد مقدس به فرآیندهای بورسی است و امیدواریم در این دوره حداقل ۵ شرکت وارد بازار بورس شود.

دبیریان این مطالب را در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان زمین و مسکن و همچنین مدیرکل امور مجامع و حسابرسی داخلی شهرداری مشهد مقدس عنوان کرد و افزود: نگاه به درون بدنه مدیریت شهری و رویش‌های جدید در شهرداری اتفاق ارزشمندی است که در فرآیند انتصابات این دوره محقق شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد ادامه داد: در گذشته برخی افراد همیشه مدیر بودند و طیفی از کارکنان، همیشه کارشناس ولی امروز باعث افتخار است، افراد جوان، متخصص و باتجربه در شهرداری، فرصت ایفای نقش در مسئولیت‌های مهم را پیدا می‌کنند تا به انجام وظیفه بپردازند.

وی متذکر شد: شهردار مشهد مقدس با تکیه بر نگاه تخصصی، در انتصابات خود به افراد اعتماد کرده و سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف را به آن‌ها می‌سپارد که شایسته تقدیر است و از شهردار درخواست داریم که تغییرات و انتصابات پیش رو با همین نگاه تخصص‌گرایانه و بر مبنای شایسته‌سالاری انجام شود.

دبیریان همچنین سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد مقدس را به ‌عنوان یکی از مهمترین بخش‌های مدیریت شهری یاد کرد و افزود: تحقق بخش زیادی از منویات، شعارها و محورهای مدنظر شورای ششم، به عملکرد سازمان زمین و مسکن گره خورده است.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد اضافه کرد: تسریع در فرآیند پاسخگویی به مردم توسط این سازمان لازم است و پرونده‌های متعددی از سوی سازمان زمین و مسکن داریم که برای پاسخگویی به شورای شهر و کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها مراجعه می‌کنند؛ با رویکرد تعامل و مساعدت حداکثری، ضمن تکریم ارباب رجوع، باید تسریع در پاسخگویی به آنها در دستورکار قرار گیرد.

وی به انتصاب مدیرکل امور مجامع و حسابرسی داخلی شهرداری اشاره کرد و ابراز داشت: انتظار داریم مدیریت جدید، با نگاه تحولی به این عرصه وارد شود و به سمت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و شرکت‌ها حرکت کند.

دبیریان در خاتمه گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه بتوانیم در دوره جدید مدیریت شهری، حداقل ۵ شرکت مهم و اصلی شهرداری مشهد مقدس را وارد بازار بورس کنیم و از ظرفیت بورس بهره‌ بگیریم تا یکی از مهمترین منویات شورای ششم، محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه