English

سه مسئول سپاه استان قم تکریم و معارفه شدند

مراسم تکریم و معارفه سه مسئول در سپاه استان قم با حضور جمعی از مسئولان از جمله سرهنگ کبیری پور در سالن همایش های شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد.

سه مسئول سپاه استان قم تکریم و معارفه شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ کبیری پور در این مراسم با بیان اینکه در شرایط امروزی شناسایی روش ها و توطئه های دشمن و به دنبال آن آگاهی از علوم شناختی برای مقابله با دشمن نیاز است، اظهار داشت: برای مقابله با دشمن باید تلاش کنیم تا از ابزارهای نوین بهره مند شویم.

جانشین فرمانده سپاه استان از زحمات مسئولین سابق تقدیر کرد و آرزوی موفقیت برای مسئولان جدید بسیج فرهنگیان، بسیج رسانه و بسیج مداحان کرد.

علی اکبر شفیعی در این مراسم به عنوان مسئول سابق بسیج فرهنگیان تکریم شد و از این پس فقط در حوزه بسیج دانش آموزی فعالیت خواهد داشت و مسئول جدید این مجموعه حسن بیاتی معارفه شد.

داوود شمس به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه استان قم معرفی شد و مهدی تاجیک به عنوان مسئول سابق این مجموعه تکریم شد و نیز ادامه فعالیت خود را در خبرگزاری فارس استان قم دنبال خواهد کرد.

مسئول جدید بسیج مداحان سپاه استان قم سیدرضا جدا معرفی شد و علی اکبر بختیاری به عنوان مسئول سابق بسیج مداحان مورد تجلیل قرار گرفت و از این پس به عنوان جانشین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه