English

سپاه با خدمات خود در دل مردم جای دارد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنان سپاه در سراسر جهان به ویژه مستکبران خاطرنشان کرد: البته سپاه همیشه با خدمات و کارهای بزرگی که انجام داده است، در دل مردم جای دارد.

سپاه با خدمات خود در دل مردم جای دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان ـ وِرجان قم، اظهار داشت: این طرح، از طرح‌های خیلی مهم استان قم بوده است و ما نمایندگان قم در چند سال اخیر تلاش زیادی کردیم، این اتفاق بیفتد.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سه سال است که برای آن ردیف بودجه گرفتیم و مجوزات لازم از سازمان برنامه و بودجه گرفته شد؛ متاسفانه دولت قبل، اراده ای برای شروع این طرح نداشت؛ اما در مراسم امروز، با حضور مدیران انقلابی و با اراده؛ نشان می دهد که تغییر مدیران در جاهایی خیلی مثبت است.

وی با تقدیر از مدیران استانی که در شروع این طرح تلاش کردند، ادامه داد: در دولت مردمی آیت‌الله رییسی بناست که کلنگ جدیدی به زمین زده نشود، بیشتر سیاست دولت بر این است که طرح‌های نیمه‌کاره تمام شود، ولی به دلیل اهمیت این طرح، این مجوز در سفر استانی رییس‌جمهوری به قم، تاکید شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازندگی استان قم نقش بی‌بدیلی داشته است، اظهار داشت: امیدواریم با حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این طرح، یک شیرینی دیگری برای مردم قم اتفاق بیفتد.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه