English

سردار جمال شاکرمی درجمع کارگران وپرسنل شهرداری:

حضور شهردار جدید آغازی بر حل مشکلات معیشت کارگران شهرداری باشد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام شب گذشته با حضور در جشن گرامیداشت روز کار و کارگر که با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ، جمعی از مدیران استانی و خانواده های پرسنل شهرداری در پارک چغاسبز ایلام برگزار شد گفت: اعضای شورای شهر با همراهی و همدلی بایستی کاری کنند که حضور شهردار جدید آغازی بر یک تحول بزرگ در مدیریت شهری ، ایجاد فضای کار و تلاش حل مشکلات معیشت کارگران زحمتکش شهرداری باشد.

حضور شهردار جدید آغازی بر حل مشکلات معیشت کارگران شهرداری باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی در این مراسم اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نام شهید باکری به خاطر تواضع و خدمت به مردم به عنوان یک شهردار نمونه در تاریخ ماندگار شد و امروز شهردار ایلام بایستی رفتار وسلوک شهید باکری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در ادامه به احادیث و روایات در رابطه با پرداخت سریع دستمزد کارگر قبل از آنکه عرق او خشک شود اشاره و تاکید کرد: زیباسازی و نوسازی مبلمان و ترمیم معابر شهری مهم هست اما آنچه مهم تر است نیروی انسانی سازمان است و شایسته نیست که مسئولین استان برای کسب قدرت با هم درگیر شوند و کارگران پر تلاش دوسه ماه حقوق نگیرند.

شاکرمی ادامه داد: پاکبانان شهرداری شریف ترین و نجیب ترین قشر زحمتکش در بین مردم هستند که برای کسب روزی حلال با مشقت فراوان به مردم خدمت می کنند و به نظام و انقلاب وفادار مانده اند و بنده به عنوان یک سرباز و همرزم شهیدان با کمال تواضع و فروتنی در برابر شرافت آنان ابراز ارادت می کنم.

وی افزود: هر مقدار که مسئولین از مردم فاصله بگیرند و خادمان مردم و قشر زحمتکش را فراموش بکنند ، از اصل نظام و انقلاب و گفتمان امام و رهبری دور شده اند.

بابک محمدی آوندی نیز در ادامه این مراسم با تبریک روز کارگر به تمام زحمت‌کشان و کارگران شهرداری ایلام گفت: از تلاش شبانه روزی و بی منت کارگران عزیز تشکر می‌کنم.

شهردار ایلام ادامه داد: کار و تلاش تک تک کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به‌سزایی داشته و با یاری و همراهی کارگران می‌توان به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست یافت.

وی افزود: جایگاه کارگران به‌حدی بالاست که حضرت امام راحل(ره) می‌فرماید حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و قطعا باید این قشر زحمت کش مورد توجه قرار گیرند.

در پایان این مراسم تعداد ۷۸۰ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) به خانواده های کارگران اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه