English

استاندار گیلان خواستار شد؛

توجه ویژه شرکت توانیر به اصلاح شبکه فرسوده برق گیلان

استاندار گیلان در دیدار معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران خواستار توجه ویژه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) به توسعه و نیز اصلاح شبکه فرسوده برق و افزایش ظرفیت تولید این صنعت در استان شد.

توجه ویژه شرکت توانیر به اصلاح شبکه فرسوده برق گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز (یکشنبه) در دیدار معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، با بیان اینکه در شرایط کنونی همراهی مردم در گذر از روزهای گرم تابستان و تامین برق پایدار بسیار موثر بوده است، گفت: باید الگوی عملیاتی صحیح مصرف انرژی و فرهنگ مصرف بهینه با همراهی آحاد مردم و تلاش مسئولان در جامعه به خوبی  نهادینه شود.

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب و مشکلات ناشی از قطعی های مکرر برق در سالیان گذشته و نارضایتی  مردم و صاحبان بخش های صنعتی، تولید و اشتغال ، اظهار کرد: امسال تمام تلاش مسئولان استان، برای مدیریت بهینه مصرف برق در گیلان به صورت عملیاتی و جهادی در راستای رضایتمندی مردم بوده تا شرایط پایداری نسبت به گذشته فراهم شود.

عباسی به اجرای عملیاتی مدیریت مصرف انرژی در محیط اداری استانداری بعنوان الگو اشاره و بیان کرد: باید مسئولان، مدیران و کارکنان دولت و مجموعه های مختلف اداری و خدمات رسان خود الگوی مناسبی در همراهی برای صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برای همگان باشند.

وی توجه مردم و صاحبان صنایع به الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف برق را در کاهش خاموشی ها بسیار موثر دانست و تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب اعتبارات پژوهشی شرکت توزیع برق استان گیلان در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه برق و ارتقای سطح همکاری مردم و نگاه مسئولانه آحاد جامعه با تعامل رسانه ها و صدا و سیما هزینه شود.

استاندار گیلان همچنین خواستار توجه ویژه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) به توسعه و نیز اصلاح شبکه فرسوده برق و افزایش ظرفیت تولید این صنعت در استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه