English

حسین قدیمی خبر داد:

نصب کنتورهای برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین در اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تا پایان فروردین سال جاری کنتور برق به تعویق افتاده کلیه متقاضیان جدید در سطح استان نصب خواهد شد.

نصب کنتورهای برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در دیدار با سرپرست فرمانداری خلخال در خصوص تامین زیرساخت لازم برای سرمایه گذاران گفت: کنتورهای مورد نیاز تامین شده و تا پایان فروردین سال جاری کنتور برق به تعویق افتاده  کلیه متقاضیان جدید نصب خواهد شد و از ابتدای اردیبهشت فاصله ی زمانی  ثبت نام تا نصب کنتور فقط چند روز خواهد بود.

وی افزود: با احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت، ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر برای تامین برق هر نوع سرمایه گذاری صنعتی،کشاورزی و گردشگری در شهرستان خلخال و کوثر تامین شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید: این پروژه ها جمعا به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان است و احداث فاز دوم پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت خلخال، پروژه های سرمایه گذاری توزیع، تامین برق متقاضیان صنعتی، کشاورزی، تجاری، گردشگری و احداث ۱۷۵ کیلومتر کابل خودنگهدار نمونه ای از این پروژه ها است.

قدیمی با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات لازم برای پروژه ها توسط شرکت توزیع برق استان فراهم شده و پیمانکاران توانمندی نیز داریم گفت: عمده هزینه پروژه ها مربوط به تامین تجهیزات است و هدف ما از تامین تجهیزات توسط خود شرکت، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است.

وی به مشکلات برق شهرهای کلور و هشتجین اشاره کرد و گفت: با توجه به مسیرهای طولانی و کوهستانی این شهرها و اینکه در انتهای شبکه برق قرار گرفته اند در صورت احداث نیروگاههای مولد مقیاس کوچک، مشکل افت ولتاژ،کیفیت برق و مشکل تامین برق این شهرها برای کل سال برطرف خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه از ادارات و سازمان ها خواست با پرداخت به موقع هزینه ی برق مصرفی این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه