English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

دستگیری سارق ۳۰ خودرو و محتویات آن در قائم‌شهر

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق خودرو و محتویات داخل خودرو با 30 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.

دستگیری سارق 30 خودرو و محتویات آن در قائم‌شهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری فرماندهی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان شهرستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر پس از بررسی صحنه های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و بررسی مشخصات سارقان سابقه‌دار و آثار به دست آمده از محل‌های وقوع سرقت، سرانجام ردپای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: مأموران آگاهی با شناسایی عامل اصلی این سرقت‌ها، طی هماهنگی قضائی، وی را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به 10 فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودروها در سطح شهرستان قائم‌شهر اعتراف کرد که در این خصوص یک مالخر هم نیز دستگیر و پرونده متشکله به همراه متهمان تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرزایی ر پایان با بیان اینکه خودروهای سرقتی کشف و تحویل مالکان شد، تأکید کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه