English

در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع سرقت؛

باند ۵ نفره سارقان مسلح منازل در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر نقابدار با تهدید سلاح وارد منزل وی شده و طلاجات، دلار و سکه های طلای موجود در منزل را به سرقت بردند کارآگاهان به سرعت واد عمل شدند و نهایتاً با جمع آوری مستندات بجا مانده از سارقان، هویت اصلی 2 نفر از سارقان به دست آمد و کمتر از 48 ساعت پس از وقوع سرقت در یک عملیات ضربتی متهمان را بدون اینکه فرصت فرار داشته باشند دستگیر کردند. این مقام انتظامی از دستگیری 3 همدست دیگر این سارقان با اعترافات آنان خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه خشاب های مربوطه، 37 عدد فشنگ جنگی و 23 عدد فشنگ مربوط به سلاح کمری کشف شد. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه افراد دستگیر شده به سرقت 10 میلیارد ریال اموال از 3 منزل در شهر اصفهان اقرار کردند بیان داشت: این افراد که از سارقان سابقه دار هستند طعمه های خود را از بین کهنسالان متمولی که به تنهایی زندگی می کنند انتخاب کرده و به صورت شبانه با به همراه داشتن سلاح وارد منزل این افراد می شده و اموال آنان را سرقت می کردند که با اقدام سریع پلیس در انهدام این باند از وقوع سرقت های دیگر توسط این افراد شرور گرفته شد.

باند 5 نفره سارقان مسلح منازل در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر نقابدار با تهدید سلاح وارد منزل وی شده و طلاجات، دلار و سکه های طلای موجود در منزل را به سرقت بردند کارآگاهان به سرعت واد عمل شدند و نهایتاً با جمع آوری مستندات بجا مانده از سارقان، هویت اصلی 2 نفر از سارقان به دست آمد و کمتر از 48 ساعت پس از وقوع سرقت در یک عملیات ضربتی متهمان را بدون اینکه فرصت فرار داشته باشند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری 3 همدست دیگر این سارقان با اعترافات آنان خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه خشاب های مربوطه، 37 عدد فشنگ جنگی و 23 عدد فشنگ مربوط به سلاح کمری کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه افراد دستگیر شده به سرقت 10 میلیارد ریال اموال از 3 منزل در شهر اصفهان اقرار کردند بیان داشت: این افراد که از سارقان سابقه دار هستند طعمه های خود را از بین کهنسالان متمولی که به تنهایی زندگی می کنند انتخاب کرده و به صورت شبانه با به همراه داشتن سلاح وارد منزل این افراد می شده و اموال آنان را سرقت می کردند که با اقدام سریع پلیس در انهدام این باند از وقوع سرقت های دیگر توسط این افراد شرور گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    قفل ضد دیلم مجهز به سیستم ضد زورگیری نصب کنند روی درب، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت درب هم برسند، غیر ممکنه بتونن از قفل ضد دیلم عبور کنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه