English

با اجرای عملیات ذوالفقار پلیس اصفهان انجام شد؛

دستگیری ۷۷ سارق سابقه دار در اصفهان / کشف ۴۷۶ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 77 سارق سابقه دار و کشف 476 فقره سرقت در اجرای مرحله دوم عملیات ذوالفقار پلیس اصفهان خبر داد.

دستگیری 77 سارق سابقه دار در اصفهان / کشف 476 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای سطح امنیت استان با اجرای عملیات ذوالفقار پلیس اصفهان کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان موفق شدند 77 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار را دستگیر که با اعترافات آنها 476 فقره سرقت منزل، خودرو و محتویات داخل خودرو کشف شد.

وی از دستگیری 81 مجرم متواری و تحت تعقیب و 320 محکوم مراجع قضائی که فراری بودند توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم 31 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و 276 کیلو و 889 گرم ماده مخدر تریاک را کشف کرده و 7 معتاد متجاهر را تحویل کمپ های ترک اعتیاد دادند.

این مقام انتظامی، توقیف یک هزار و 393 دستگاه خودرو و 711 دستگاه موتورسیکلت و اعمال قانون 6 هزار و 347 راننده متخلف را از اقدامات پلیس راهور و راه استان در عملیات مذکور عنوان کرد.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سطح یک و کشف 3 قبضه اسلحه جنگی خبر داد و گفت: همچنین در راستای این عملیات 332 سایت و صفحه مجرمانه توسط کارشناسان پلیس فتای استان شناسایی و با گردانندگان آنها برخوردهای قانونی صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است از طراحی و اجرای مرحله سوم عملیات "ذوالفقار" در روزهای آتی خبر داد و گفت: به مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان اطمینان می دهیم که با تمام قوا و ظرفیت در میدان عمل حاضر بوده و خواب را از چشمان مجرمان و هنجارشکنان خواهیم گرفت و به کسانی که قصد انجام اعمال مجرمانه دارند هشدار می دهیم که بدانند در کمترین زمان ممکن سایه سنگین پلیس را بر سرخود خواهند دید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه