English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دستگیری باند سارقان حرفه ای باغ ها در نجف آباد / اعتراف متهمین به با ۵۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری باند سارقان حرفه ای باغ ها ی شهرستان نجف آباد و اعتراف آنها به 53 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان حرفه ای باغ ها در نجف آباد / اعتراف متهمین به با 53 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها شهروندان اعضای یک باند 3 نفره از افراد  سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی  در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 70 قلم اموال مسروقه شامل ابزار و آلات باغبانی مسروقه کشف شد افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 53 فقره سرقت از اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در خاتمه خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور پیشگیری از سرقت از منازل، مغازه و باغ های خود  از ابزارهای پیشگیرانه نظیر دزدگیر ، نرده ، در های ضد سرقت و دوربین های مداربسته و هوشمند استفاده کرده و برای حفاظت بیشتر در مجتمع های مسکونی و باغ ها از نگهبان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه