English

سرهنگ حسین ترکیان خبر داد:

دستگیری ۲ سارق حرفه ای محموله روغن صنعتی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق حرفه ای محموله روغن صنعتی در اصفهان توسط نیروی انتظامی خبر داد.

دستگیری 2 سارق حرفه ای محموله روغن صنعتی در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی اعلام شکایت یکی از مؤسسات حمل و نقل مبنی اینکه 3 دستگاه تریلر حامل محموله روغن های صنعتی که متعلق به یکی از شرکت هایی صنعتی فعال در استان اصفهان در جاده مورد سرقت قرار گرفته 2 سارق حرفه ای که اقدام به سرقت محموله ای از روغن های صنعتی به ارزش 9 میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده توسط کارآگاهان و رد یابی هوشمندانه خودروها و استعلام های صورت گرفته سرانجام یکی از تریلر ها در یکی از مناطق شمالی شهر اصفهان که در این مکان رها شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان پیش از رسیدن ماموران با یک دستگاه خودروی پژو 405 از محل متواری شده بودند گفت: در بازرسی از خودروی مذکور علاوه بر کشف 26 تُن روغن صنعتی یک جفت برچسب شبیه پلاک ،6 عدد پلمب بارهای مسروقه قبلی ، یک عدد پلاک جعلی و تعدادی برچسب ارقام مخصوص تغییر و جعل پلاک کشف شد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: در ادامه کارآگاهان خودروی پژو 405 را مورد رد یابی هوشمندانه قرار داده و با اجرای طرح مهار و مسدود کردن راه های ورودی و خروجی شهرستان در کمترین زمان ممکن خودرو را شناسایی و 2 سارق حرفه ای محموله را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه ارزش کل روغن های صنعتی مسروقه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 9 میلیارد ریال است اظهار داشت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند اما تحقیقات در خصوص کشف محموله های مسروقه دیگر و دستگیری همدستان سارقان همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه