English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به ۲۵ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اعتراف آنان به 25 فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل در اصفهان /  اعتراف به 25 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل آپارتمانی مشخص شد سارقان 3 نفر هستند که با شگردی خاص وارد منازل شده و اموالی از قبیل طلاجات، وجه نقد در برخی مواقع تلویزیون های ال ای دی را به سرت می بردند.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام اطلاعات لازم در خصوص هویت و مخفیگاه سارقان که غیر بومی بوده و د ر شهر مبارکه مخفی شده بودند به دست آمد و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی هر 3 نفر انان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته علی رغم اینکه منکر هر گونه جرمی بودند اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان لب به اعتراف باز کرده و به 25 فقره سرقت منزل اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و روانه دستگاه قضائی شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان با زدن آیفون منازل از خالی بودن آن اطمینان حاصل کرده و پس از باز کردن درب ورودی ساختمان وارد آپارتمان شده و اقدام به تخریب در واحد می کردند گفت: شهروندان می توانند با نصب آیفون های هوشمند، چراغ های تایمر دار، نصب دزد گیر و نرده بر روی بالکن و استفاده از در های ضد سرقت و یا نصب درهای آکاردئونی و زدن قفل های رمزدار بر روی آن فرصت های ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم

    اگر میخواید سارقین نتوانند وارد منزل یا محل کار شما شوند، به خاطر بسپارید سارقین روح نیستند که بتوانند از وسط دیوار عبور کنند.
    1- ورود سارقین به منزل و محل کار از طریق درب، پنجره، بالکن یا پاسیو انجام میپذیرد
    2- سارقین برای ورود درب را نمیشکنند و فقط قفلهای را باز یا تخریب میکنند
    3- قفل ضد دیلم روی در نصب باشه، هیچ راهی برای ورود از درب وجود نخواهد داشت
    4- بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نقاط دیگر است که باید حفاظ ضد دیلم داشته باشند که هیچ راهی بجز تخریبش با فرز وجود نداشته باشه
    5- برای نجات از آزار و اذیت سارقینی که تحت عناوینی همچون مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک، سرایدار و همسایه، خودتون درب را برای آنها باز میکنید، طلا، ارز، جواهرات و ... را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است که نه تنها امکان باز کردن یا تخریب قفل وجود نداشته باشد بلکه حتی شما را از تهدید شدن، کتک خوردن و قتل نجات دهد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه