English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری یک سارق سابقه دارمنزل در اصفهان / اعتراف به ۲۳ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق سابقه دار منزل در اصفهان و اعتراف وی به 23 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری یک سارق سابقه دارمنزل در  اصفهان /  اعتراف به 23 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت مال باخته، یک سارق سابقه دار منزل در اصفهان شناسایی و دستگیرشد.

وی افزود: سارق با شگرد تخریب در منزل، وارد محل شده و پس از سرقت طلاجات و دلار متواری شدند که در نهایت با تلاش های صورت گرفته و بررسی تخصصی از صحنه سرقت، رد پای یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت این مجرم سابقه دار، طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام  انتظامی افزود: متهم پس از دستگیری هنگامی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و به 23 فقره سرقت منزل در مناطق جنوب و شرق کلانشهر اصفهان اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه مردم با رعایت برخی از مسایل ایمنی می توانند سارقان در انجام سرقت ناکام بگذارند گفت: به شهروندان توصیه می کنیم منازل خود را به حفاظ محکم و مطمئن، دزدگیر، آژیر خطر، دوربین مداربسته و درهای ضد سرقت مجهز کرده و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه