English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان یک مغازه در اصفهان/ کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارقان یک باب مغازه و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان خبر داد.

دستگیری سارقان یک مغازه در اصفهان/ کشف 10 میلیارد اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع سرقت از یک باب مغازه آبمیوه فروشی در شهر اصفهان با پیگیری های مجدانه و انجام یک سری اقدامات پلیسی 2 سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد، سارقان 2 نفر بودند که اموال مغازه را سرقت و به وسیله یک دستگاه وانت نیسان به یکی از نقاط شهر منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان تاکید کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند وقتی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز کرده و به سرقت مذکور اقرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: با اعترافات متهمان، تمامی اموال مسروقه شامل 5 دستگاه تهویه هوا، یک دستگاه آب آنارگیری، یک دستگاه آب پرتقال گیری، یک دستگاه لپ تاپ و 2 دستگاه دریل خارجی به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم برای پیشگیری از بروز سرقت از مغازه خود اصول حفاظتی شامل استفاده از حفاظ و نرده، مجهز کردن مغازه به دزدگیر و دوربین مداربسته و به کارگیری نگهبان با تجربه و قابل اعتماد را مد نظر قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه