English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان

دستگیری ۲سارق اماکن خصوصی و داخل خودرو در اصفهان / اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو و اعتراف متهمین به 20 فقره سرقت دراین زمینه خبر داد.

دستگیری 2سارق اماکن خصوصی و داخل خودرو در اصفهان / اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و انبار مجتمع های مسکونی، 2 سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در خصوص این پرونده، یکی از شهروندان با مراجعه به این پایگاه عنوان کرد که از انبار متعلق به وی تعداد زیادی لباس نو و یک جلد کتاب خطی با ارزش قدیمی به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری یک سری تجهیزات هوشمند و همچنین کارهای اطلاعاتی و تخصصی سرانجام مشخص شد این سرقت ها توسط 2 نفر از سارقان سابقه دار شکل گرفته است.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات کارآگاهان، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه پلیسی، هر 2 متهم شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان  با اشاره به کشف تعدادی از لباس های نو و کتاب خطی به سرقت رفته از مخفیگاه سارقان عنوان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در کنار خیابان ها و کوچه های خلوت و کم نور اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و هر 2 نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه