English

جانشین انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۱۳ نفره سارقان گوشی قاپ در اصفهان / اعتراف به ۲۴ فقره سرقت

جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 13 نفره سارقان گوشی قاپ و اعتراف این متهمین به 24 فقره سرقت تا کنون در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند 13 نفره سارقان گوشی قاپ در اصفهان / اعتراف به 24 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان و ضرب و شتم شدید مالکان آنها در شهر اصفهان پس از چندین روز تلاش 13 سارق در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان 15 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و 4 سواری پژو که از آنها در سرقت ها استفاده می شد کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به 24 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد در شهر اصفهان اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود.

هاشمی فر اضافه کرد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد آنها را سرقت و بلافاصله متواری می شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بودند، گفت: رسالت پلیس تامین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه راخدشه دار کنند هشدار داده می شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: آنچه که برای ما مهم است رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی است و از مردم شهید پرور و ولایی استان اصفهان انتظار می رود همکاری خود با پلیس را حفظ کنند و در راه تامین امنیت یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند تا مجرمان نتوانند در این شهر جولان دهند و مجرمان نیز بدانند هر دستی که بخواهد برای سلب آسایش مردم بالا رود اجازه پایین آمدن به آن را نخواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی