English

مالک رحمتی:

زمین‌های ورزشی آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

قائم مقام آستان قدس رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی با هدف افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد مقدس و انجام رسالت محرومیت زدایی اقدام به افتتاح این طرح ها نموده است.

زمین‌های ورزشی آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: زمین‌های ورزشی چند منظوره آستان قدس رضوی با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در دو منطقه از حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

رحمتی این سخنان را در افتتاح این زمین های ورزشی اظهار کرد و افزود: دو زمین چندمنظوره ورزشی شهید دارایی و شهید اصلانی واقع در شهرک شهید رجایی و بلوار توس مشهد به بهره‌برداری رسید.

قائم مقام آستان قدس رضوی ادامه داد: آستان قدس رضوی با هدف افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد مقدس و انجام رسالت محرومیت زدایی، دو پروژه ورزشی جدید را که توسط موسسه تربیت بدنی آماده‌سازی شده، در دو منطقه شهرک شهید رجایی و بلوار توس افتتاح کرد.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه اول، مرحله جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی که شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال است.

رحمتی متذکر شد: مجموع مساحت این دو زمین ۲۳۰۰ مترمربع است و برای تجهیز آن‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و مساحت این پروژه نیز ۳۶۴۰ متر مربع بوده و برای تجهیز این زمین‌ها نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

قائم مقام آستان قدس رضوی درباره پروژه بلوار توس مشهد یادآور شد: زمین چندمنظوره ورزشی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵ نیز، شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال، و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال است.

رحمتی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: این پروژه‌ها توسط بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری مشهد آماده بهره‌برداری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه