English

با حضور استاندار کردستان انجام شد؛

افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی سرخه توت شهرستان سروآباد

با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین ادارات و مردم روستای سرخه توت زمین ورزشی چمن مصنوعی سرخه توت افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح زمین ورزشی چمن  مصنوعی سرخه توت شهرستان سروآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، این پروژه با سرمایه گذاری مشارکتی شورای های اسلامی شهر و روستا،بنیاد علوی، دهیاران و سازمان ورزش و‌جوانان  شهرستان سروآبادتعداد 8چمن مصنوعی با اعتبار بالغ بر 8میلیارد تومان احداث  گردید.این پروژه ها در روستاهای قلاجی، هزارخان،سرخه توت،دگاگا،بوریدر،نسل ،دیوزناوو بیساران می باشد.در ادامه استاندار کردستان با خانواده سردار شهید ابراهیم مرادی یکی از شهدای شاخص شهرستان سرواباد دیدار نمودند.

بازدید استاندارکردستان از کارخانه تولیدوکشت قارچ اورامان شهرستان سروآباد

امید محمدی مدیر عامل شرکت قارچ  کشت‌ اورامان سبزدر حاشیه بازدیداستاندار کردستان گفت:این واحد تولید و‌کشت قارچ دکمه ای با تولید 50تن کمپوست و اشتغالزایی 120 نفر از سال 95 فعالیت خود را اغاز نموده است. وی افزود: این کارخانه  دارای 24 سالن که هر سالن 531 متر مربع سطح زیر کشت هر سالن می باشد . وی  در ادامه گفت: این شرکت تولیدی برای تکمیل زنجیره واحد های تولیدی خود نیازمند250میلیارد تومان تسهیلات کم بهره می باشدکه با تامین و‌توسعه زنجیره تولید آمار اشتغالزایی از 120نفر به 500نفر افزایش می یابد.

 محمدی در ادامه تصریح کرد:روزانه 4/5 تن قارچ دکمه ای در این شرکت  تولید میشود که به غیر از مازاد بر مصرف استان مابقی به کشور عراق و کویت صادر میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه