English

بازدید رییس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر از ۲ مجموعه ورزشی در منطقه جوی آباد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر از ۲ مجموعه ورزشی در منطقه جوی آباد بازدید کرد.

بازدید رییس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر از ۲ مجموعه ورزشی در منطقه جوی آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر و رضا ابراهیمیان مسئول بسیج ورزشکاران و شمس مسئول ورزش سپاه ناحیه خمینی شهر در بازدید از 2 مجموعه ورزشی جوی آباد مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

روح الله کاظمی در بازدید از مجموعه در حال ساخت فرهنگی ورزشی بانوان جوی آباد گفت: مجموعه در حال ساخت، مدرسه فرسوده ای بود که با واگذاری موقت به مجموعه ورزشی بانوان این منطقه در حال ساخت و ساز است.

در ادامه مسئول مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان جوی آباد بیان کرد: در محله جوی آباد سالن ورزشی جهت استفاده بانوان وجود ندارد و با واگذاری زمین به صورت اجاره از طرف آموزش و پرورش شهرستان ساخت آن درحال انجام است.

اسماعیل محمدی با اشاره به این مطلب که ۷۰ درصد از ساخت این مجموعه به کمک خیرین و افراد جهادی انجام شده است، افزود: تا کنون۲۵۰ میلیون تومان جهت ساخت این مجموعه هزینه شده است.

ورزش خمین شهر3

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای آماده سازی این مجموعه چشم انتظار مساعدت و همکاری تمامی دستگاه ها و خیرین هستیم.

به گزارش موج، مساحت این زمین حدود ۵۰۰ متر است که ساخت یک  طبقه مجموعه فرهنگی جهت استفاده بانوان   نیز در همین زمین طراحی شده است.

در ادامه کاظمی و ابراهیمیان از مجموعه ورزشی مهرگان نیز بازدید کرده و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند که از مهم ترین مشکلات سالن مهرگان بلا استفاده بودن آن در ایام کرونایی است که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکید کرد: با همکاری گروه ها و افراد علاقه مند به ورزش و با حفظ و رعایت نکات بهداشتی بتوان از این سالن استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه