English

امام جمعه خمینی شهر:

دوچرخه سواری باید در یک محیط سرپوشیده و امن برای بانوان تعبیه شود

امام جمعه خمینی شهر گفت: ورزش دوچرخه سواری و ورزشهایی که نیاز به فضا دارد باید در یک محیط سرپوشیده و امن برای بانوان تعبیه شود.

دوچرخه سواری باید در یک محیط سرپوشیده و امن برای بانوان تعبیه شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: خمینی شهر یک شهرستان مذهبی است و ورزش بانوان باید در خور فرهنگ شهرستان باشد.

وی افزود: طبق آیات مبارک قرآن که سفارش به امر معروف و نهی از منکر شده است برای انجام این دوفریضه الهی نیاز به یک تشکیلات و انسجام و هماهنگی دارد.

آیت الله موسوی با بیان اینکه آحاد مردم خواهان اجرای این فریضه الهی است، گفت: در شهرستان با مشکلاتی مواجه هستیم که فرقه های ضاله از آن دسته است.

امام جمعه خمینی شهر بیان کرد: فرقه های بهائیت و صوفیه دو گروهی هستند که در شهرستان مشغول فعالیت هستند و فرقه بهایی کتابهایی را نیز در بین مردم منتشر کرده است.

وی در خصوص برخی منکرات که در خمینی شهر به وجود آمده اظهار کرد: از جمله این موارد دوچرخه سواری بانوان بدون رعایت قوانین و حریم های خصوصی در سطح خیابانهای شهر است.

آیت الله موسوی هشدار داد: اگر اتفاقی برای یک دختر جوانی رخ دهد همه مسئولان باید جوابگوی  مساله به وجود آمده باشند.

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه شهرستان خمینی شهر از شهرهای مذهبی محسوب می شود ، در پایان گفت: با ایجاد فضاهای محصور و سرپوشیده برای بانوان شهرستان باید دوچرخه سواری بانوان  و ورزش هایی از این دست در محیطی امن و آرام برگزار و ورزش بانوان باید در خور فرهنگ شهرستان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه