English

قاسم ستاری در گفتگو با موج؛

از تمام ظرفیت ها برای اعتلای هیات انجمن های ورزشی اصفهان استفاده می کنم

کاندیدا هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: از تمام ظرفیت های بالقوه و بالفعل سازمان ها ونهادهای ورزشی و غیر ورزشی برای اعتلای هیات انجمن های ورزشی اصفهان استفاده می کنم.

از تمام ظرفیت ها  برای اعتلای هیات انجمن های ورزشی اصفهان استفاده می کنم

قاسم ستاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: با نام و یاد خدا پا به عرصه انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان گذاشتم واز تمام ظرفیت های بالقوه و بالفعل سازمان ها ونهادهای ورزشی  و غیر ورزشی برای اعتلای هیات انجمن های ورزشی اصفهان استفاده می کنم.

وی گفت: در هیات انجمن ها کمیته های مختلفی اعم از: دارت، طناب کشی، فوتبال روی میز، راگبی، بیس بال و سافت بال، جت اسکی، ورزش های هوایی، سپک تاکرا، ساواته، کیک بوکسینگ واکو،اسپوکس، اسکی روی آب، فلوربال، کریکت، جهت یابی، بازی های الکترونیک  و... وجود دارد.

دبیر کل اسبق انجمن اواسپرت کشور ادامه داد: این رشته ها در هوا ، زمین(سالن) و آب فعالیت می کنند.

عضو اسبق کارگروه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: از فدراسیون انجمن های ورزشی 4 رشته به نامهای راگبی، سپک تاکرا، فلوربال و کیک بوکسینگ واکو در دومین دوره المپیاد استعدادیابی کشور قرار بود، شرکت کنند.

وی افزود: در این فدراسیون بعضی رشته ها المپیکی، بعضی در بازیهای آسیایی و برخی در بازیهای رسمی حضور دارند.

ستاری بیان داشت: توسعه عدالت محوری در مناطق کم برخوردار، پرورش استعدادهای آینده برای پشتوانه تیم های ملی ، بسط و گسترش ورزش بانوان و حفظ کرامت بانوان، جذب و تزریق حمایتهای پولی و مالی را در دستور کار دارد.

مسئول فرهنگی اسبق پایگاههای قهرمانی و استعدادیابی باشگاه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: گسترش ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی برای سلامت و نشاط جامعه و دوری از رخوت و بیماری در کنار کارهای فرهنگی از برنامه های راهبردی است.

مدیر اجرایی اسبق هیات ورزش های رزمی استان اصفهان گفت: هیات انجمن ها یک مجموعه پر جمعیت است بطوریکه تعداد زیادی انجمن و رشته ورزشی را تحت پوشش دارد که با توجه به برنامه های مختلف اینجانب و جذب منابع مالی که از قبل برنامه ریزی کرده ایم در کنار تعامل با سازمان ها و نهادهای مختلف ورزشی و غیر ورزشی در استفاده از اماکن و امکانات اعم از سخت افزار و نرم افزار آنها در هوا، زمین و سالن و در آب برنامه خواهیم داشت و با کمک شهرداری و مجموعه شورای شهر به قله ورزش استان و کشور انشاله نزدیک تر می شویم.

دبیر کل سبک نین بودو واریور کشور افزود: برنامه خوبی برای هیات های شهرستانی مخصوصا درمناطق کمتر توسعه یافته، داروان ، مربیان ، باشگاهها و قهرمانان ورزشی داریم مبنی بر اینکه با پشتوانه مالی و مدیریت جهادی و کمک خیرین بتوانیم اعزام تیم های ملی را در رقابتهای برون مرزی گسترش داده و آنها دغدغه مشکلات مالی را نداشته و با آرامش و نشاط  فقط به ورزش فکر کنند.

به گزارش موج، قاسم ستاری دانش آموخته رشته مدیریت و برنامه ریزی بوده و تالیفاتی مانند مقاله فتوت، تحول ورزش با رویکرد معنوی و فرهنگی ، پایان نامه با عنوان تاثیر معنویت در سلامت روان، پیگیری اخذ مجوز نشریه علمی، آموزشی فدک، شرکت در دومین همایش ملی استعدادیابی ورزشی در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران، گواهی مدیریت اماکن ورزشی، مربی ، داور، قهرمان رشته های ورزشی و کاندیداتوری هیات ورزشهای رزمی اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه