English

بهرام آقاخانی خبرداد:

توسعه و ترویج ورزش در استان از اولویت‌های مهم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اختصاص بیش از 13 میلیارد ریال برای زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری در شهرستان پارس‌آباد خبرداد.

توسعه و ترویج ورزش در استان از اولویت‌های مهم است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 13 میلیارد ریال برای پروژه زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری  در شهرستان پارس‌آباد اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد:این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته و براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده در هفته تربیت بدنی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه از مساحت 9 هزار متر مربع این پروژه مقدار هفت هزار و 200 مترمربع وسعت زمین چمن استادیوم شهید کلانتری است، افزود: پیست دو ومیدانی استادیوم شهید کلانتری نیز در کنار زمین چمن بازسازی شده و برای فعالیت ورزشکاران این رشته ورزشی آماده‌سازی می‌شود.

توسعه و ترویج ورزش در استان از اولویت‌های مهم به شمارمی‌رود

آقاخانی گفت: توسعه و ترویج ورزش در استان از اولویت‌های مهم به شمارمی‌رود که برای تحقق این مهم نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان هستیم و در این زمینه تلاش لازم انجام می‌شود.

وی از تکمیل پروژه‌های ورزشی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: با هدف توسعه ورزش در سطح استان تلاش و جدیت بر این است تا با تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی در سطح استان را به بهره‌برداری رسانده و توسعه فضای ورزشی را در منطقه شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه