English

بهرام آقاخانی:

اردبیل در برگزاری رویدادهای بین المللی زبانزد است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اردبیل گفت: اردبیل در برگزاری رویدادهای بین المللی زبانزد است و بسیاری از مسئولان این مهم را تایید کرده اند.

اردبیل در برگزاری رویدادهای بین المللی زبانزد است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: در این دوره از تور 16 تیم داخلی و خارجی حضور خواهند یافت که باید تلاش و جدیت بر این باشد تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات در استان داشته باشیم.

وی افزود: از 16 تیم حاضر در  تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی است که یک تیم از تیم‌های داخلی متعلق به استان اردبیل بوده که از شهرستان مشگین‌شهر در این تور حضور خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیگر تیم‌های داخلی این تور را شامل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، سپاهان اصفهان و امید نیا مشهد دانست و بیان کرد: دو مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران –آذربایجان در استان اردبیل برگزار خواهد شد که مقدمات لازم برای برگزاری این تور را به نحوی شایسته مهیا خواهیم کرد.

آقاخانی تصریح کرد: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران –آذربایجان در روزهای 13 و 14 مهرماه در استان اردبیل حضور خواهند داشت و با هماهنگی‌های لازم اردبیل میزبانی مطلوبی از این دوره از تور بین‌المللی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تجربه میزبانی مطلوب و مناسب استان اردبیل از رویدادهای مهم ورزشی گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با تداوم هماهنگی و حمایت دستگاه‌های اجرایی امسال نیز بتوانیم میزبانی استان اردبیل را که زبانزد در میزبانی رویدادهای ورزشی بوده بهتر از گذشته به نمایش بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه