English

امام جمعه خمینی شهر:

ظرفیت و پتانسیل ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان خمینی شهر مغفول مانده است

امام جمعه خمینی شهر گفت: در عرصه ورزشش قهرمانی و همگانی ظرفیت و پتانسیل فراوانی در شهرستان وجود دارد و متاسفانه این پتانسیل ها و ظرفیتها از دید مسئولان مغفول مانده است.

 ظرفیت و پتانسیل ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان خمینی شهر مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر و رییس بسیج ورزشکاران و روسای هیات های کونگ فو و دوچرخه سواری شهرستان در خصوص ورزش شهرستان گفت: در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی ظرفیت و پتانسیل فراوانی در شهرستان وجود دارد و متاسفانه این پتانسیل ها و ظرفیتها از دید مسئولان مغفول مانده است.

وی با بیان این مطلب که  خمینی شهر یک شهر قهرمان پرور است، افزود: در این زمینه و حتی زمینه های دیگر و فعالیت های بیشتر می توان با همدلی و تعامل کارهای بسیار خوبی انجام داد.

این استاد حوزه در بحث ورزش بانوان اظهار کرد: اگر یک جامعه به سمت و سوی ورزش سوق داده شود و فرهنگ ورزش همگانی شود بسیاری از آسیب های اجتماعی در خانواده ها و همینطور جامعه کاهش پیدا می کند.

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: در دوره کنونی با مشکلات پیش رویی که برای افراد جامعه به وجود آمده است می توان با ورزش بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون و چربی و.... را درمان کرد.

همچنین آیت الله موسوی ورزش را  در خلق و خوی انسانها موثر دانست و ادامه داد:  قطعا ورزش تاثیر مثبتی بر روح و جسم انسان می گذارد چه اینکه کماکان در دین مبین اسلام به انجام ورزش مانند ورزش تیرو کمان و شنا و سوارکاری سفارش بسیاری شده است.

وی در خصوص ورزش دوچرخه سواری بانوان مطرح کرد: اگر بانوان جوان شهرستان بخواهند ورزش دوچرخه سواری را در ساعات خلوت و خصوصا در شب  دنبال کنند قطعا چشم های هرزه دنبال آنان خواهد بود و نمی توان این ورزش را در ساعات تاریک شب رها کرد و باید این ورزش به صورت متمرکز و منضبط در قالب رینگهای ورزشی و دوچرخه سواری با همکاری شهرداری خمینی شهر و نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان  اختصاص یابد.

دراین جلسه بحث دوچرخه سواری بانوان در شهرستان توسط کبری صباحی از اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر مطرح شد.

وی از امام جمعه در خواست کرد: بانوان با رعایت قوانین و اصول مذهبی و در امنیت کامل دوچرخه سواری کنند و مقرر شد این  ورزش در شورای بسیج ورزشکاران مطرح شودو فضای استادیوم ورزشی ساعاتی را در اختیار بانوان قرار دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در بحث سرانه های ورزشی شهرستان خطاب به امام جمعه خمینی شهر گفت: با توجه به تراکم جمعیت شهرستان خمینی شهر و موزاییک بودن  این شهرستان با استان اصفهان کمبود فراوانی احساس می شود گر چه با کمک خیرین ورزشی سالن هایی جهت استفاده ورزشکاران درنقاط مختلف شهرستان تعبیه شده است.

 علی احمدی در خصوص وضعیت مناطق کم برخوردار تصریح کرد: امکانات این مناطق بسیار کم است و با مخارج اداره ورزش و جوانان رینگی برای منطقه وازیچه آماده شد که به طور رایگان و یا دریافت مبالغی اندک خدمات را به مردم این مناطق می رساند.

وی اضافه کرد: دختران این منطقه در رشته کاراته فعالیت چشمگیری داشته ودر سه سانس فعالیت می کنند.

در پایان رییس شورای بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: با شیوع بیماری کرونا فعالیتهای ورزشی با مشکل مواجه شد؛  قرار بود قبل از بیماری کرونا  برنامه های تدوین شده مانند مسابقات شهرستانها در رشته های مختلف به میزبانی خمینی شهر برگزار گردد که به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

رضا ابراهیمی همچنین آمادگی بسیج ورزشکاران را برای هر چه بهتر شدن ورزش بانوان و ورزش شهرستان اعلام کرد.

امام جمعه خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه