English

امام جمعه خمینی شهر:

در وزارتخانه ورزش و جوانان اموال دولتی صرف امور غیر ضروری می شود

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: در وزارتخانه ورزش و جوانان اموال دولتی صرف اموری که ضرورت جامعه نیست، می شود.

در وزارتخانه ورزش و جوانان اموال دولتی صرف امور غیر ضروری می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی در دیدار با رییس جدید ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر و جمعی از پیشکسوتان ورزشی و رییس بسیج ورزشکاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی از وزارتخانه ورزش و جوانان جهت استفاده نکردن اموال دولتی در جهت رفع مشکلات جوانان ابراز گله مندی کرد.

وی گفت: با وجود بیماری کرونا و موقعیتی که برای فعالیت های ورزشی و هیات های ورزشی به وجود آمده است نباید روند کار متوقف شود و می توان از در دیگری وارد شد وفعالیتهای فرهنگی ورزشی انجام داد.

آیت الله موسوی از ریاست اداره ورزش و جوانان در خواست کرد: به معیشت ورزشکاران آسیب دیده از کرونا در قالب مواسات مومنانه کمک هایی صورت پذیرد.

امام جمعه خمینی شهر کتابت زندگی شهدای ورزشکار را از ارزشی ترین فعالیت ها برشمردو گفت: در این زمینه باید نوشتن زندگی شهدای ورزشکار در شهرستان ثبت و ضبط گردد.

آیت الله موسوی ادامه داد: پیشکسوتان ورزشی و مدیران ارزشی می توانند خدمات فراوانی به مردم شهرستان ارائه دهند و با ارائه طرح های ورزشی در شورای فرهنگ عمومی می توان از ظرفیت های شهرستان استفاده کرد.

وی از تعدد هیات های ورزشی شهرستان که پر انرژی و پرشور  هستند سخن گفت و به ریاست اداره ورزش و جوانان تاکید کرد: تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و خیران ورزش را سر لوحه کار خود قرار دهد تا انگیزه شرکت در فعالیت های ورزشی بیشتر و پررنگ تر شود وبه کمک آنها بتوان سرانه ها و فضاهای ورزشی را گسترش بیشتری داد.

استاد حوزه مطرح کرد: در ورزش بانوان نباید هیچگونه لجام گسیختگی وجود داشته باشد و ورزش دوچرخه سواری باید ساماندهی شود و از فضاهای موجود شهرستان جهت استفاده بانوان در ورزش دوچرخه سواری استفاده کرد.

امام جمعه خمینی شهر از حضور افراد غیر بومی در شهر جهت دوچرخه سواری خبرداد و تصریح کرد: نباید اجازه داد که آن فرهنگ بی بندو باری در این شهر حسینی رسوخ پیدا کند.

آیت الله سید محمد موسوی در پایان از وزارتخانه ورزش و جوانان گله کرد و هشدار داد: چرا باید این وزارتخانه اموال دولتی را صرف مواردی که نیاز ضروری جامعه نیست کنند و در حق جوانان اجحاف کنند در حالیکه می توان با این مبالغ بسیاری از مسائل ورزشی شهرستان ها و جوانان که مورد تغافل قرار گرفته است را مرتفع کرد.

ورزش و جونان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه