English

امام جمعه خمینی شهر:

تمام هستی اسلام از وجود و برکت محرم است

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: امروز دشمنان ملت ایران از اسلام خواهیِ مردم دنیا دچار ترس و وحشت شده اند.

تمام هستی اسلام از وجود و برکت محرم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سیدمحمد موسوی اظهار کرد: انقلاب عاشورا بدون پیام و نهضت گنگ و مبهم بود اگر علی ابن الحسین (ع) آن روشنگری ها را نمی کرد.

وی با اشاره به جمله تاریخی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که «ما ملت امام حسین هستیم» افزود: ملت ایران افتخار دارد که پیرو امام حسین (ع) است. جامعه ما یار و یاور مکتب اهل‌بیت (ع) و مدافع حریم ولایت است و ملت ما این را به اثبات رسانده است.

این مقام مسئول بابیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر در عشق‌ورزی به اهل‌بیت (ع) زبانزد است و در عرصه‌های سخت وارد میدان شده و 2300 شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده تصریح کرد: خمینی‌شهر چه در برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری و چه برگزاری اعیاد و جشن‌های مذهبی ازهرجهت نمونه است.

وی افزود: شهرستان خمینی شهر خاستگاه شیر مردان و شیر زنان است و مردم شهرستان خمینی شهر به تعبیر مقام معظم رهبر انقلاب خمینی شهر حسینیه ایران است، افتخاری برای شهرستان محسوب می شود.

آیت الله سیدمحمد موسوی گفت: امروز اسلام هر چه دارد به برکت محرم و عزاداری هاست و دشمنان از اسلام خواهیِ مردم دنیا ترس و وحشت سراسر وجودشان را فراگرفته تا جایی که دست به اعمال خبیثانه ای می زنند و از درماندگی و استیصالی که آنها را فرا گرفته کاریکاتور پیامبر اعظم (ص) را به تصویر می کشند.

امام جمعه خمینی شهر وحدت را مایه پیروزی در همه احوال برشمرد و ادامه داد: اگر  زمانه کربلا بود و حضور نداشتیم امروز دست بیعت با امام زمان (عج) و حسین ابن علی (ع) می دهیم و تا پای جان برای حفظ اسلام و نظام انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش موج، طبق روال هرسال بیست و پنجم محرم الحرام همزمان با شهادت سید الساجدین علی ابن الحسین زین العابدین (ع) یادگار کربلا دسته جات عزاداری تمام‌ محلات شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله خمینی شهر تجمع می کنند که امسال با وجود بیماری کرونا این برنامه زیبا به دعوت از روسای هیات های مذهبی، حضورخادمین دستگاه سیدالشهدا، اعضای هیات های مذهبی، رزم نوازان، شبیه خوانان، پیرغلامان بسنده کرد.

عزاداری در خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه