English

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:

سومین همایش نخبگانی ” گام دومی های جهاد تبیین” در شیراز برگزار می‌شود

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، از برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،صادق زارع مهذبیه ، معاون سیاسی سپاه ثارالله (ع)شیراز با اعلام خبر فوق بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون دو همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا  در خردادماه و تیرماه سال جاری برگزار شده است.

دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی ” گام دومی‌های جهاد تبیین” خاطرنشان کرد: در این همایش  افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه ادامه داد: این همایش بزرگترین رویداد روشنگری در جنوب کشور است و تمام از مدعوین در این همایش که از صاحب نفوذ ترین افراد در سطح جامعه هستند خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.

او عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی  استفاده از تجربیات و  نظرات  افراد فعال و نخبه در  عرصه جهاد تبیین است.

به گفته معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، هم چنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه