English

فرماندار ویژه کاشان:

قانون جهش تولید دانش بنیان فرصت مغتنم برای توسعه منطقه کاشان است

فرماندار ویژه کاشان گفت: کاشان امروز به عنوان قطب صنعتی و علمی در کشور مطرح است و این مهم با توجه به تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان می‌تواند فرصت مغتنمی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

قانون جهش تولید دانش بنیان فرصت مغتنم برای توسعه منطقه کاشان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با محوریت اقتصاد دانش بنیان برگزار شد، بیان کرد: مسئولان و به خصوص صاحبان صنایع کاشان بیشتر با امکانات پارک و علم فناوری دانشگاه این شهرستان آشنا شوند تا از این مرکز برای بهبود فعالیت‌ها بهره‌ گرفته شود.

به گفته وی، علم و دانش، نیروی انسانی متخصص و سرمایه باید در کنار بازار تولید قرار گیرند تا نتیجه آن به افزایش ثروت و اشتغال‌زایی بیانجامد.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در ۲ دهه گذشته بر ۲ واژه اقتصاد و دانش بنیان تاکید زیادی داشته‌اند و در نام‌گذاری امسال نیز موضوع تولید اشتغال زایی و دانش بنیان را عنوان کرده‌اند.

فرماندار ویژه کاشان خاطر نشان کرد: تشکیل‌ معاونت علم و فناوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری در کشور نشانه عزم جدی نظام و دولت برای تحقق قدرت علمی در منطقه است.

محمدشریف زارعی تشکیل قرارگاه اقتصاد دانش بنیان کاشان در این نشست را پیشنهاد داد و گفت: دبیرخانه این قرارگاه می‌تواند در فرمانداری ایجاد شود و مسئولان دستگاه‌های مصوب قانون جهش و صاحبان صنایع به عضویت این قرارگاه درآیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه