English

همزمان با هفته بهزیستی انجام شد؛

بازدید فرماندار ویژه کاشان از اداره بهزیستی شهرستان

فرماندار ویژه کاشان همزمان با هفته بهزیستی از اداره بهزیستی شهرستان بازدید کرد.

بازدید فرماندار ویژه کاشان از اداره بهزیستی شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در حاشیه بازدید خود از اداره بهزیستی کاشان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی در راستای یاری رساندن به مردم به ویژه محرومان و افراد نیازمند حمایت، شکل گرفت و بسیاری از افراد مددجو و ضعیف و در خطر جامعه را تحت پوشش خود دارد.

وی افزود: در شهرستان کاشان نیز بسیاری از افرادی که دچار مشکلات و اختلالات جسمی و همچنین درگیر بحران ها و معضلات اجتماعی در جامعه می شوند به نوعی در چتر حمایتی سازمان بهزیستی قرار می گیرند که این نشان از گستردگی خدمت رسانی به جامعه هدف در این مجموعه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در خصوص گستردگی کار بهزیستی بیان داشت: از افراد آسیب پذیر درگیر مواد مخدر، کودکان کار تا مددجویانی که نیازمند حمایت هستند و لازم است که دستگاه های اجرایی و شهرداری ها تعاملی مطلوب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه با این سازمان داشته باشند.

زارعی در خصوص اهمیت تقویت اورژانس اجتماعی در شهرستان اظهار داشت: اورژانس اجتماعی یکی از برنامه هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی اجرا می شود که قبل از مداخلات روانی و اجتماعی تا قبل از ورود قضایی و انتظامی نسبت به شناسایی و پیشگیری اقدام می کند که تقویت و استقرار این اورژانس در ساختمان بهزیستی حائز اهمیت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه