English

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان کمک ودیعه مسکن به مددجویان خراسان رضوی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان کمک ودیعه مسکن به مددجویان این استان خبر داد.

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان کمک ودیعه مسکن به مددجویان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: دیر کل بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد: امسال ۲۰ میلیارد تومان برای کمک ودیعه مسکن مددجویان مستأجر تحت پوشش این نهاد اختصاص یافته است.

فیروزی در ادامه تصریح کرد: این تسهیلات به صورت وام قرض الحسنه بدون بهره به مددجویان تعلق می‌گیرد؛ بطوریکه در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر، ۲۰۰ میلیون تومان و در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰۰ میلیون تومان به مستأجران پرداخت می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی متذکر شد: در حال حاضر برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر، در شهر‌ها ۲۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای مسکن تعلق می‌گیرد و مبلغ این کمک برای سایر مددجویان هم بین۵۰ تا ۱۰۰میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: جامعه هدف بهزیستی در خراسان رضوی معادل تقریبا ۱۰ درصد جمعیت استان است که به صورت مستقیم از بهزیستی خدمات می‌گیرند و هر ماه ۱۶ میلیارد تومان یارانه به مراکز تحت نظارت بهزیستی پرداخت می‌شود و نزدیک به ۶۵۰ هزار نفر در قالب خانوار‌های مددجویان، از خدمات این سازمان بهره می‌برند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالی در سال گذشته به مددجویان جویای کار پرداخت شد و در بیشتر سال‌های برنامه ششم، بهزیستی خراسان رضوی بالاتر از تعهد خود اشتغال ایجاد کرده که با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان، محقق شده است.

فیروزی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۷ میلیارد تومان در قالب کمک‌های بلاعوض، یارانه‌های بیمه‌ای به کارفرمایان و مشوق‌های مختلف دیگر برای اشتغال مددجویان در مراکز کارفرمایی یارانه و کمک بلاعوض پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه