English

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر در گفتگو با موج خبر داد:

توزیع ۶۰۰ بسته غذایی بین مددجویان در خمینی شهر

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهراز توزیع 600بسته غذایی بین مددجویان بهزیستی در خمینی شهر خبر داد.

 توزیع 600 بسته غذایی بین مددجویان در خمینی شهر

داوود ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داوود ترابی اظهار کرد: 600 بسته غذایی بین خانواده های مددجو نیازمند به  ارزش هر بسته  غذایی 500 هزار تومان توزیع شده است.

وی گفت: اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر با شیوع ویروس کرونا در کشورهای جهان و ایران و همزمان با گسترش آن در شهرها پا به پای دستگاه های دیگر تلاش هایی برای مقابله با آن برداشته است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس استثنایی مانند دیگر مدارس شهرستان افزود: طبق آمار به دست آمده تا کنون از خانواده هایی که دارای معلول هستند گزارشی نبنی بر ابتلا به ویروس کرونا دریافت نکرده ایم.

ترابی با بیان این مطلب که اوضاع اقتصادی برای خانواده های مددجو مانند دیگر اقشار آسیب پذیر است ادامه داد: اداره بهزیستی تمام توان خود را برای رسیدگی به اقشار آسیب پذیر این مجموعه به کار بسته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر از توزیع 600 بسته غذایی به ارزش 60 میلیون تومان که با کمک خیرین همیار و مشارکت های مردمی جهت توزیع به خانواده های مددجو خبرداد و اضافه کرد: باهمکاری سپاه خمینی شهر جهت کمک به خانواده های مددجوی نیازمند 100بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود.

ترابی از فعایتهای مراکز خدماتی بهزیستی خبرداد و گفت: تمام مراکز وابسته به اداره بهزیستی مانند دیگر مراکز فعالیت های لازم جهت مبارزه با کرونا را انجام می دهد، تهیه 7800عدد ماسک توسط خیرین و توزیع آنها بین مراکز و مددجویان و در ادامه خدمت رسانی روزانه 260لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده در اختیار مراکز بهزیستی قرار می گیرد؛ همچنین تعدادهفده عدد تب سنج برای پایش و کنترل تب افراد حاضر در مراکز خدماتی بهزیستی در اختیار آنها قرار گرفته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر تهیه اتاق قرنطینه در تمام مراکز شبانه روزی بهزیستی را از دیگر اقدامات انجام شده جهت مقابله با ویروس کرونا برشمرد و تصریح کرد: تهیه سی و پنج دست لباس برای قرنطینه و سی جفت چکمه مخصوص اتاق قرنطینه نیز تهیه کرده ایم.

وی از کمک به دستگاه های دیگر شهرستان جهت مبارزه با این بیماری را از دیگر اقدامات اداره بهزیستی خواند و افزود: هشت دستگاه پمپ جهت ضد عفونی به فرمانداری شهرستان واگذار شد و هفت دستگاه در اختیار مراکز شبانه روزی قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن تقاضا از مراجعین به ادارات و ارگان ها با رعایت فاصله اجتماعی خاطر نشان کرد: در اداره بهزیستی شهرستان با احترام به اصول و قوانین و پروتکل های بهداشتی تمامی نکات رعایت می شود و پاسخگوی مراجعین و مددجویان مرکز هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه