English

حمیده محدث:

اختصاص ۸۹۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

معاون بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است، خراسان رضوی هم از جهت میزان اعتبارات و هم از لحاظ سهمیه اشتغال، همیشه در بین استان‌های کشور جایگاه اول را داشته است.

اختصاص ۸۹۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیده محدث معاون اشتغال، بهزیستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت به اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی.

محدث در ادامه این خبر تصریح کرد: اعتبارات اشتغال بهزیستی خراسان رضوی از محل تبصره ۱۶ بودجه سالانه، در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد، دولت امسال ۸۹۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی استان اختصاص داده است.

معاون بهزیستی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: سهمیه‌ای که برای اشتغال در استان در نظر گرفته شده ۸ هزار و ۹۷۰ نفر است که معنا و مفهوم آن این است که به ازای هر مددجو یکصد میلیون تومان وام بانکی ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: تاکنون شش بانک تخصیص اعتبارات خود را به بهزیستی اعلام کرده اند، امیدواریم سایر بانک‌های عامل هرچه زودتر تخصیص‌های خود در این بخش‌ها را اعلام کنند تا مددجویان پشت نوبت تسهیلات اشتغال را بتوان به سمت اشتغال پایدار هدایت کرد.

معاون بهزیستی خراسان رضوی افزود: بانک‌های کشاورزی با ۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، توسعه تعاون با ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، اقتصاد نوین با یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، پارسیان با ۵ میلیارد تومان، مسکن با ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و رسالت با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بانک‌های عاملی هستند که تخصیص خود را به بهزیستی اعلام کرده‌اند.

محدث همچنین اظهار کرد: تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است، خراسان رضوی هم از جهت میزان اعتبارات و هم از لحاظ سهمیه اشتغال، همیشه در بین استان‌های کشور جایگاه اول را داشته است.

معاون بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: حرفه‌آموزی، ارائه مجوز از نهاد‌های متولی رسته‌های مختلف شغلی، آماده‌سازی شغلی در مؤسسات همکار بهزیستی و آماده‌سازی و مشاوره روانی اجتماعی برای اشتغال در محیط‌های کارفرمایی، از خدمات دیگری است که برای اشتغال به مددجویان ارائه می‌شود.

محدث در خاتمه خاطرنشان کرد: از کل ۸۹۷ میلیارد تومان اعتبار اشتغال امسال تاکنون ۲۵۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است، این تسهیلات، ارزان قیمت و مهلت بازپرداخت آن ۷ سال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه