English

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

ایجاد ۴۳۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از ایجاد 439 فرصت شغلی از طریق فرآیند راهبری شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

ایجاد 439 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار، راهکار رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و مددجویان این نهاد است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 439 فرصت شغلی با استفاده از فرآیند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و 210 میلیون تومان ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام راهبری شغلی، یک کارآفرین، محور برنامه ایجاد اشتغال برای محرومان است، بیان داشت: راهبر شغلی، کارآفرین حرفه ای است که در یک رشته شغلی مشخص، دارای سابقه و تجربه موفق است به نحوی که بر کل زنجیره ارزش این شغل تسلط کامل دارد و سبب پایداری اشتغال می شود.

احمد رضایی با این توضیح اذعان داشت: سال گذشته 3 هزار و 563 فرصت شغلی در فرایند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر 74میلیارد و 531 میلیون تومان ایجاد شد.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 5502 فرصت شغلی توسط راهبران شغلی تا پایان سال ایجاد خواهد شد، گفت: این نهاد همچنان از طرح های اشتغال کوچک به منظور تقویت روحیه خانواده های تحت حمایت نیز پشتیبانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه