English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان خبر داد.

ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: کمیته امداد اصفهان با پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه خدمات کاریابی ۳۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اصفهان فراهم کرد.

وی گفت: در هشت‌ماهه امسال ۳۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان ایجادشده که حاصل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین رایزنی با کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکارها به‌منظور استخدام مددجویان است.

متین پور سهم کاریابی در تحقق این میزان فرصت شغلی را ۳۲۲ مورد عنوان کرد و افزود: ۲۹۷۴ فرصت شغلی نیز با پرداخت بیش از ۹۳ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع کمیته امداد ، اعتبارات بانکی و همچنین اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، ایجادشده است.

وی با یادآوری اینکه این نهاد ایجاد کننده و تثبیت‌کننده فقر نیست، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و مددجویان به فراخور شرایط و محیط زندگی‌شان به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با دعوت از کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان ایده‌ها و صنایع کاربردی برای همکاری با کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال مددجویان، گفت: خیر ماندگار و باقیات‌صالحات فقط محدود به ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد نیست بلکه در جامعه امروزی کمک به اشتغال و توانمندی هر مددجو نیز از خیرهای کثیر و ماندگار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه