English

انفجار یک منزل مسکونی ویلایی در مشهد

سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد بیان کرد: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد، حجم انفجار توأم با آوار به حدی بوده که یک ساختمان مسکونی ویلایی بصورت کامل تخریب شده است.

انفجار یک منزل مسکونی ویلایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید فرهادی سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد در خبری اعلام کرد: تلاش نفسگیر و موفقیت آمیز آتش‌ نشانان چندین ایستگاه برای نجات ۴ فرد گرفتار در زیر آوار ناشی از انفجار منزل مسکونی ویلایی در بولوار کوشش مشهد.

فرهادی در ادامه این خبر اضافه کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار و گرفتار شدن افراد در محل ، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروههای نجات و پشتیبانی را به محل حادثه در خیابان شهید خبیری اعزام کرد.

سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد، حجم انفجار توأم با آوار به حدی بوده که یک ساختمان مسکونی ویلایی که خالی از سکنه بوده بصورت کامل تخریب و به ۲ واحد مسکونی مجاور نیز خساراتی وارد آمد.

وی متذکر شد: چند نفر از همسایگان در زیر آوار گرفتار شده که نجاتگران آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف محل حادثه اقدام به عملیات برای نجات این افراد کرده که خوشبختانه پس از دقایقی تلاش نفسگیر و طاقت فرسا آتش نشانان موفق شدند ۴ نفر شامل( ۲ خانم و ۲ آقا) را نجات داده و این افراد را  برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل دادند.

فرهادی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این حادثه به تعدادی واحد مسکونی دیگر خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه