English

قطع برق عامل بیشترین اتفاقات در آسانسورها

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از اجرای 146 عملیات نجات محبوس‌شدگان شهروندان در آسانسور به علت قطعی برق طی سال‌جاری خبر داد.

قطع برق عامل بیشترین اتفاقات در آسانسورها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صالح زندی صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، شاهد قطع برق و خاموشی در سطح شهر بودیم. 

وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری 146 عملیات نجات شهروندان که در آسانسور بعلت قطعی برق محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان سنندجی انجام شده است. 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: شهروندان در صورت محبوس شدن در آسانسور ضمن حفظ خونسردی خود سریعا با سامانه 125 تماس حاصل نمایند. 

زندی عنوان کرد: با توجه به اعلام برنامه زمان‌بندی قطعی برق، مدیران ساختمان می‌توانند با خارج نمودن آسانسور از مدار از محبوس شدن شهروندان جلوگیری نمایند. 

وی همچنین از شهروندان در خواست نمود: سامانه 125 آتش‌نشانی مختص اعلام حوادث است و در زمان قطعی برق متاسفانه برخی از شهروندان جهت اطلاع از زمان‌بندی قطعی برق با این سامانه تماس می‌گیرند که این امر موجب ایجاد مشکلات فراوان برای این سازمان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه