English

فردین تقی‌زاده:

نخستین طرح ملی «ضیافت ایثار» دانشجویان شاهد در مشهد برگزار شد

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان بیان کرد: طرح ملی «ضیافت ایثار» با هدف بصیرت‌افزایی، زمینه‌سازی فعالیت گروهی و شبکه‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش دختران و پسران تدوین شده است.

نخستین طرح ملی «ضیافت ایثار» دانشجویان شاهد در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فردین تقی‌زاده مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در گزارشی اعلام کرد: نخستین طرح ملی «ضیافت ایثار» در بخش برادران به مدت ۱۰ روز از ۲۷ تیرماه آغاز شده است و تا ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳۲۰ دانشجو ادامه دارد و برنامه‌ریزی شده است این ضیافت برای بخش خواهران نیز از ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه برگزار شود.

تقی زاده همچنین درباره برنامه‌های اجرا شده در طرح ضیافت ایثار که اکنون هفت روزه در مشهد مقدس افزود: طرح ملی «ضیافت ایثار» با هدف بصیرت‌افزایی، زمینه‌سازی فعالیت گروهی و شبکه‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش دختران و پسران تدوین شده است.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در این طرح، دانشجویان شاهد و ایثارگر از سراسر کشور با یکدیگر آشنا می شوند و ضمن ایجاد یک شبکه دانشجویی نسبت به تشکیل کانون‌های ایثار و شهادت و برگزاری حلقه‌های معرفتی دانشجویی و ارائه طرح‌های خود بپردازند که خوشبختانه این مهم در هفت روز گذشته انجام شد و دانشجویان ضمن هم‌فکری با یکدیگر به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در طول روز به مدت ۴ ساعت در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند و دانشجویان در طرح ضیافت ایثار پس از اقامه نماز صبح و صرف صبحانه در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و پس از آن برای اقامه نماز ظهر و عصر آماده می‌شوند در ادامه نیز پس از استراحت در مسابقات ورزشی و حلقه‌های دانشجویی شرکت می‌کنند.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان استقبال خوبی از مسابقات ورزشی و سایر برنامه‌های اجرا شده داشته‌اند و مسابقات مقدماتی فوتسال برگزار شده است و دانشجویان اکنون در رشته‌های والیبال، شطرنج و دارت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ما بسیار خوشحال هستیم که با برگزاری این مسابقات شاهد ایجاد شور نشاط در میان دانشجویان شده‌ایم.

وی یادآور شد: علاوه‌بر مسابقات ورزشی ما در طرح ضیافت ایثار برای دانشجویان برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی دیگری را نیز همچون برگزاری کارگاه آموزشی کلید موفقیت و کارگاه مهارت‌های چندگانه روان‌شناختی برای ارتقا کیفیت زندگی، حرم‌شناسی و بهره‌مندی از زیارت گروهی و تشرف به بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) و برگزاری دعای کمیل داشته‌ایم.

تقی زاده در خاتمه متذکر شد: برنامه داریم تا با همکاری دانشجویان شاهد و ایثارگر، اتحادیه کانون‌های ایثار و شهادت را در سطح ملی، تشکل دهیم تا به‌عنوان اتاق فکر اداره‌کل شاهد و امور ایثارگر، دانشجویان سفیران ما در سطح دانشگاه‌ها باشند. امیدواریم با برگزاری این طرح توانسته باشیم گامی مثبت در راستای ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه