English

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای گیلان خبر داد؛

وجود ۴۵۰ حرفه آموزشی در سطح گیلان

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای گیلان گفت: ۴۵۰ حرفه آموزشی در سطح استان، ۵۵ تا ۶۰ درصد در بخش خصوصی را پوشش می دهند.

وجود ۴۵۰ حرفه آموزشی در سطح گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، به مناسبت هفته بزرگداشت ملی مهارت کاظم پور نصیری مدیرکل آموزش فنی حرفه ای گیلان بهمراه معاون پشتیبانی و تعدای از روسای واحدهای ستادی و مراکز با حضور در محل مصلی شهرستان رشت با حضرت آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رشت دیدار و گفتگو نمود.

پورنصیری در این نشست با اشاره به ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی مطرح کرد: در هفته ملی مهارت میتوانیم تریبون ملی در رابطه با فرهنگ کارآفرینی ایجاد کنیم. در شرایط کنونی، معضلات اقتصادی و اجتماعی سبب از دست دادن فرصت های شغلی برای جوانان شده است اما ما میتوانیم امید آفرینی را در بین آنان ترویج دهیم.

وی در خصوص آمار مهارت آموزی در حرفه های مختلف گفت: ۴۵۰ حرفه آموزشی در سطح استان، ۵۵ تا ۶۰ درصد در بخش خصوصی را پوشش می دهند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای گیلان ادامه داد: در حال حاضر ۵۵ هزار نفر در یکسال گذشته، گواهی نامه مهارت آموزی بین المللی دریافت کرده اند.

پورنصیری با بیان اینکه ۲۲ مرکز دولتی و ۱۱۰۰ آموزشگاه آزاد تحت پوشش ما هستند گفت: ۱۸ گروه آموزشی از سربازان تا زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ما برای کسب مهارت فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه