English

همزمان با گرامیداشت هفته مهارت:

افتتاح کارگاه حکاکی روی سنگ و استخوان در زندان مرکزی یزد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته مهارت و با حضور مدیرکل زندان های یزد،کارگاه حکاکی روی سنگ و استخوان در زندان مرکزی این استان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

افتتاح کارگاه حکاکی روی سنگ و استخوان در زندان مرکزی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آیین افتتاحیه این کارگاه در هفته ملی مهارت که با حضور معاون اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، معاون سلامت، اصلاح تربیت زندانها، مدیر زندان مرکزی، رئیس اداره اشتغال و جمعی از مسئولین همراه بود، مدیرکل زندان های یزد با تأکید برضرورت ایجاد اشتغال های درآمد زا برای مددجویان، رسیدن به اشتغال ۸۰ درصدی را از اولویت برنامه های حوزه سلامت، اصلاح وتربیت برشمرد.

وی گفت:برنامه ها و آیتمهای اشتغال برای زندانیان باید به قدری متنوع باشد که تمامی مددجویان بتوانند از ظرفیتهای ایجاد شده در جهت یادگیری حرفه و ایجاد درآمد برای خود خانواده اشان استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل زندان های یزد همچنین توسعه فضاهای آموزشی و گسترش ورود نیروهای جهادی به زندان را خواستار شد وگفت: خوشبختانه با رویکرد مناسب و قابل تقدیری سازمان زندانها در استفاده از نیروهای جهادی ،با بررسی ها واقدامات انجام شده،هم اکنون تعداد زیادی از مربیان آموزشی در زندانهای یزد به صورت افتخاری و جهادی به تحقق اهداف عالیه سازمان کمک میکنند.

لازم به ذکر است این کارگاه با ظرفیت آموزش حکاکی روی سنگ، استخوان و تخم شترمرغ برای ۳۰ نفر از مددجویان افتتاح گردیده است که پس زندانیان پس از گذراندن دوره مذکور می توانند گواهینامه معتبر از اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر