English

زندان مرکزی یزد متبرک به قدوم خادمان ضامن آهو

اعضای کاروان زیر سایه خورشید در سومین روز حضور خود در یزد، ضمن در دست داشتن پرچم متبرک گنبد مطهر رضوی به دیدار زندانیان زندان مرکزی یزد رفتند.

زندان مرکزی یزد متبرک به قدوم خادمان ضامن آهو

به گزارش خبرگزاری موج یزد، استقبال مدیر و مسئولین زندان مرکزی از خدام‌الرضا(ع) و ارائه گزارش از برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی زندان برای مددجویان بخش نخست این دیدار بود.

سخنرانی حجت‌الاسلام محمدیان، مدیحه سرایی مداح آستان قدس برادر متین مقدم، سرودخوانی مددجویان در مدح مقام والای سلطان خراسان، اهدای حرز امام رضا(ع)، نمک و نبات تبرکی بین زندانیان و کارکنان زندان، از جمله برنامه‌های حضور خدام در جمع مددجویان اندرزگاه «تفکر» بود.

در ادامه گروهی از خدام در مدرسه قرآنی زندان حاضر شدند و مددجویان این مدرسه قرآنی با همخوانی سرود از خادمان آستان دوست استقبال کردند.

اندرزگاه «نشاط» مقصد بعدی خدام در زندان مرکزی بود که با نوای صلوات خاصه و ذکر توسل به پیشگاه حضرت علی‌بن‌موسی(ع)، نورانیت شایان وصفی به خود گرفت.

زنان مددجو در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) نیز دقایقی را میزبان پرچم متبرک رضوی و خدام آستان نورانی حضرتش بودند. ذکر منقبت حضرت ثامن‌الحجج(ع) توسط مادح اهل‌بیت(ع) و توزیع نبات و نمک تبرکی در بین نسوان مددجو فضای معنوی را به جمع آنان اهدا کرد.

در پایان این دیدار مدیر و مسئولین زندان مرکزی یزد ، از حضور خدام و تلاش‌های عوامل جشنواره زیر سایه خورشید جهت این برنامه معنوی و روحیه‌بخش تشکر و قدردانی کردند.

هدف از دیدار خدام با زندانیان و متبرک کردن فضا با یاد و نام حضرت ابالحسن الرضا(ع)، در راستای ایجاد پیوند قلبی با امام هشتم(ع) و تلألو نور ایمان و معرفت در بین زندانیان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه