English

مدیرکل زندان های گیلان در بازدید از بند نسوان رشت:

نیازهای عاطفی زنان باید تامین شود/مددجویان نسوان زندان رشت ادامه تحصیل می دهند

مدیرکل زندانهای گیلان در بازدید از بند نسوان رشت با اشاره به نقش حساس زنان در سلامت خانواده گفت: کلیه نیازهای روانی، عاطفی، جسمانی و معنوی زنان باید در خانواده تامین شود.

نیازهای عاطفی زنان باید تامین شود/مددجویان نسوان زندان رشت ادامه تحصیل می دهند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید حمید حسینی، ضمن تشکر از حضور معصومه ابتکار، معاون محترم رییس جمهور، از بند نسوان رشت، گزارشی از آمار جمعیت کیفری و فعالیت های بازپرورانه در بخش های مختلف ارایه کرد و افزود: نقش زنان در خانواده به عنوان هسته پایدار جامعه و محور بنیادین تحولات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شناخته شده و همیشه مورد تأیید بوده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم با توجه به نقش حساس زن در سلامت، موفقیت و یا شکست خانواده و جامعه، باید به کلیه نیازهای روانی، عاطفی، جسمانی و معنوی آنان بپردازیم و آن را ارتقا بخشیم، مع الوصف یکی از اولویت های اول ما در ارایه برنامه های اصلاحی توجه بیشتر به این قشر آسیب پذیر می باشد.

به گفته این مسئول، ما با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور، زمینه های لازم جهت ادامه تحصیل مددجویان نسوان را آماده نموده ایم تا بتوانند تحصیلات خود را حتی در  مقاطع بالای دانشگاهی ادامه دهند.

حسینی با بیان اینکه ما با تدوین برنامه های اصلاحی و تربیتی،  در تلاشیم با همکاری دیگر ارگانها و نهادهای استان، در چارچوب قانون، ضمن توانمند کردن زندانیان به حِرَف مختلف، اشتغال آنان را فراهم کنیم اظهار کرد: باید زمینه بازگشت اثربخش آنان به کانون گرم خانواده را  ارتقاء بخشیم ولی همچنان به کمک دولت و سازمان های ذیربط جهت توسعه زیرساخت ها نیازمندیم.

 وهابی معاون قضایی دادگستری استان گیلان نیز در این بازدید با نگاه به اینکه دو گروه از افراد وارد زندان می شوند،اظهار کرد: یک گروه جمعیت کیفری هستند که برحسب ارتکاب نوع جرم بایستی در زندان تحمل کیفر کنند و گروه دیگر جمعیت مدنی هستند و بیشتر زندانیان جرایم مالی می باشند که تحمل حبس می نمایند و با سیاست ها و رویکردهای قوه قضائیه می توانند از تاسیسات قانونی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه