English

مشکلات خانواده زندانیان به مراتب بیشتر از خود آنها است

مدیرعامل ستاد دیه و مشاور رئیس سازمان زندان های کشور در حوزه اشتغال زندانیان، در سفر به استان یزد از زندان مرکزی بازدید نمود.

 مشکلات خانواده زندانیان به مراتب بیشتر از خود آنها است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های یزد: در بازدید علی شمس مدیرعامل ستاد دیه و مشاور رئیس سازمان زندان های کشور که در معیت حسین سبزواری مدیرکل و جمعی از مسئولین زندان های یزد انجام شد، به صورت تخصصی از کلیه کارگاه های اشتغال این زندان بازدید به عمل آمد.

مشاور رئیس سازمان زندان ها در حوزه اشتغال زندانیان با اشاره به تنوع حرفه های مختلف در زندان مرکزی یزد ، ادامه اشتغال های ایجاد شده برای مددجویان را حتی بعد از پایان حبس نیز خواستار شد.

وی گفت: وظیفه ما این است که بازار فروش کالاهای تولید زندانیان را فراهم سازیم تا میل به درآمد زایی و ادامه اشتغال های ایجاد شده پس از آزادی در آنها نهادینه شود.

شمس همچنین خواستار تولید انبوه محصولات با کیفیت در کارگاههای اشتغال شد.

مشاور رئیس سازمان زندان های کشور افزود: دسترسی وکسب درآمد بالا در بازار کنونی مستلزم تبلیغات اصولی و حرفه ای است و این مهم مستلزم این است که پشتوانه مالی هم برای تولید و هم برای فروش که می تواند از محل خیرین باشد، تأمین شود.

بنا به این گزارش در ادامه این بازدید از فعالیتهای فرهنگی نظیر مدرسه قرآنی مشکات، زورخانه پوریای ولی،کلاسهای هنری و...بازدید به عمل آمد و مشاور رئیس سازمان با حضور در جمع مددجویان از آنان خواست تا با استفاده از امکانات مهیا شده کارهای بزرگ را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

وی همچنین بیان داشت: سیستمی که هم اکنون در زندان ها ایجاد شده است صرفاً برای کمک به زندانیان است تا آنها از این وضعیت خارج شوند و مسیر صحیح زندگی را بشناسند.

شمس در خاتمه شرایط خانواده ها را به مراتب دشوارتر و سخت از زندانی برشمرد.وی گفت:بسیاری از خانواده ها با درآمد بالا از پس هزینه های فعلی بر نمیآیند وخدای ناکرده اگر برای سرپرست خانواده مشکلی مانند تحمل حبس پیش بیاید متأسفانه باید روزبروز شاهد افزایش ناهنجاریها وآسیب های اجتماعی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی