English

اسماعیل زارعی کوشا:

کردستان مظهر همدلی و اتحاد است

استاندار کردستان در اولین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج گفت: این استان مظهر وحدت، همدلی، رحمت و برادری است و توانسته به نماد اتحاد امت اسلامی تبدیل شود.

کردستان مظهر همدلی و اتحاد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز چهارشنبه در اولین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان "کردستان، نماد تحقق وحدت امت اسلامی و همزیستی اقوام و مذاهب" در سنندج اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس به تدبیر مجمع جهانی میزبانی در کردستان جای قدردانی دارد.

وی افزود: کردستان از مطلع الفجر انقلاب اسلامی، همواره مورد طمع بدخواهان و مزدورانی بوده است که وحدت و برادری این دیار را بر نمی تابیدند.

استاندار کردستان اضافه کرد: دشمنان، تفرقه را به جای وحدت در کردستانی که پر از ظرفیت‌های ویژه و خاستگاه علما، عرفا و اندیشمندان است، دنبال می کردند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه خاک کردستان گلگون از 5400 شهید از فرزندان خود و 18 هزار شهید از فرزندان ایران اسلامی است، تاکید کرد: این شهدا مصداقی از حبل الله و برادری و خاری در چشم دشمنان مردم و اسلام هستند که ضربه زدن به وحدت مسلمانان را در برنامه خود داشته و دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: برکات این نشست و آثار این اجلاس موجب تقویت وحدت و بصیرت آحاد مسلمانان و عناصر موثر در امت اسلامی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه