English

تخصیص ۷۱۰ میلیارد اعتبار برای پروژه نیمه کاره شهرستان دیواندره

استاندار کردستان رهاورد سفر یک روزه خود به شهرستان دیواندره را اختصاص 710 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در مدت زمان 2 سال در این شهرستان اعلام کرد.

تخصیص 710 میلیارد اعتبار برای پروژه نیمه کاره شهرستان دیواندره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره از تخصیص 710میلیارد اعتبار برای پروژه و طرحهای نیمه کاره و رهاشده در این شهرستان خبرداد و گفت: این اعتبار در بازه زمانی دوسال برای تکمیل و راه اندازی پروژه های شهرستان همچنین توسعه و ایجاد اشتغال پایدار تزریق خواهد شد.

استاندار کردستان این میزان سرمایه را برای طرحهای اولویت این شهرستان عنوان کرد و افزود: این طرحها شامل بخش کشاورزی احداث شبکه آبیاری پایاب سدها و تبدیل کانال های سنتی   به خطوط سیستم نوین آبیاری و سند دار کردن زمین های کشاورزی که مجموعا 110میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهدشد.

همچنین در بخش آب 440میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از سد سیازاخ،تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب دیواندره ،تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب دیواندره که 35درصد پیشرفت فیزیکی داردتکمیل پروژه آب رسانی اوباتوکه 35روستا برای آن تعریف شده است. استاندار کردستان در ادامه تصریح کرد:در بخش ورزشی احداث زمین چمن مصنوعی روستای روته له،خریدتجهیزات ورزشی و‌دوتخته تشک کشتی و‌تامین زمین برای استادیوم شماره دودیواندره سرمایه در نظر گرفته شده است.

زارعی کوشا در ادامه بیان داشت: در بخش راه و مسکن نیز 90میلیارد تومان سرمایه برای تکمیل و‌آسفالت 12راه روستایی و تکمیل 240واحد مسکن مهر و همچنین الحاق و‌تامین 50هکتار زمین برای متقاضیان پروژه های مسکن ملی شهرستان دیواندره تعریف شده است.

وی در ادامه به تکمیل پلاتو‌نمایش ،تکمیل و ساماندهی غار کرفتو،اصلاح شبکه موبایل واینترنت28روستا،اصلاح شبکه برق 53روستا،تبدیل 230کیلومتر شبکه فشار ضعیف از سیم مسی به کابل خود نگهداروتاسیس 9دهیاری،اتمام گازرسانی به 6روستا،احداث و‌تکمیل هنرستان فنی حرفه ای شهرک سپاه،تکمیل خانه بهداشت روستاهای ظفر آباد و‌عالی جان،استاندارد سازی اورژانس و‌تجهیز بخشicuبیمارستان امام خمینی و‌احداث و‌تجهیزبخش دیالیز این بیمارستان اشاره کرد و گفت: برای احداث این پروژه 60 میلیارد‌تومان اعتباردرنظر گرفته شده که در صورت تخصیصی می توان شاهد توسعه این شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم .

استاندار در ادامه به مشکلات پیش روی سد سیازاخ اشاره کرد و افزود:این سد حدود 20سال است که عملیات اجرایی ان در حال انجام است اما به دلیل حذف ردیف اعتبارات به مرحله بهره برداری نرسیده است که در صورت تامین سرمایه امسال این سد آبگیری و به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی